Korpus bibliotekarstva
Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 426 v sobesedilu:
Tako rezultati kažejo, da med anketiranimi vzgojitelji 50 (50%) ni niti eden izjavil, da obiski v splošnoizobraževalni knjižnici pri predšolskem otroku ne izboljšajo komunikacije, medtem ko sta 2 (3%) starša izjavila, da tega sociološkega vidika pri otroku nista opazila. Vodenje dialoga ne opaža 13 (23%) vzgojiteljev in 9 (14 %) staršev. 5 (8,9 %) vzgojiteljev pri otroku ni opazilo izboljšanja pri odnosu do tuje lastnine ter pogostosti povečevanja v razgovor oz. razpravo z odraslimi in otroki, 4 (7,1 %) ni opazilo izboljšanja pri strpnosti do drugačnosti ter 1 (1,8 %) anketiranih vzgojiteljev ne opazi povečane intenzivnosti vključevanja v družbo z vrstniki in okolico. Starši niso opazili po rednih obiskih v knjižnici in stiku s knjigo izboljšanja v 9 (14%) odgovorih pri vodenju dialoga, 8 (12%) strpnosti do drugačnosti, 6 (9,1%) pri intenzivnosti vključevanja v družbo z vrstniki in okolico ter intenzivnosti vključevanja v razgovor oziroma razpravo z
odraslimi in otroki, 2 (3%) starša nista pri otroku opazila izboljšanja pri odnosu do tuje lastnine in 2 (3 %) starša nista zaznala izboljšanja komunikacije z okolico in vrstniki.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani