Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 447 v sobesedilu:

Ker je knjiga vrednota in je prav, da se otrok zgodaj sreča oziroma spozna njen pomen, ker otroci in starši ob knjigi kvalitetno preživljajo prosti čas, ker otroka že pritegnejo krajše pravljice, pravljični svetovi in s tem bogati besedni zaklad ter komunicira z bralcem in okolico. 20 (20%) anketiranih vzgojiteljev in 13 (13%) staršev je prepričanih, da je otrokova starost 3 leta najbolj primeren čas za prvi obisk v splošnoizobraževalni knjižnici. Ta starost se jim zdi primerna, ker je otrok v tem starostnem obdobju že sposoben izbirati, razume nekatera navodila, zna prisluhniti ter pokaže in pove, kaj ga zanima, ter izrazi svoje mnenje in želje. Predvsem pa se jim zdi starost treh let primerna za prvo spoznavanje knjižnice in gradiva v njej, saj se otrok s tem bogati in je zanj zgoden stik s knjigo zelo dobrodošel. 3 (3%) vzgojiteljev in 3 (3%) staršev ocenjuje, da je otrok star 4 leta najbolj primeren za obisk v splošnoizobraževalni knjižnici.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA