Korpus bibliotekarstva
Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 490 v sobesedilu:
HIPOTEZA 7, v kateri smo domnevali, da večina otrok po rednih obiskih splošnoizobraževalne knjižnice prične kvalitetno komunicirati, se intenzivneje vključevati v družbo z vrstniki in okolico, postanejo strpni do drugačnosti in se pričnejo pogosteje vključevati v razgovore z odraslimi in otroki - je potrjena. Dobljeni rezultati kažejo, da anketirani vzgojitelji in starši 100 (100%) po rednih obiskih v splošnoizobraževalni knjižnici in rednem stiku s knjigo pri otroku najpogosteje opažajo izboljšane nekaterih socioloških vplivov in sicer v komunikaciji z okolico in vrstniki 91 (19%), 82 (17%) izboljšanje odnosa do tuje lastnine, 77 (16%) izboljšanje intenzivnosti vključevanja v družbo, z vrstniki in okolico ter izboljšanje strpnosti do drugačnosti, 76 (16% ) opažena povečana pogostost vključevanja v razgovor oziroma razpravo z odraslimi in otroki, 72 (15%) odgovorov anketirancev pa sporoča da je pri otroku opaženo tudi izboljšanje vodenja dialoga.
HIPOTEZA 8, v kateri smo predvidevali, da so vzgojitelji in starši predšolskih otrok s ponudbo splošne knjižnice zadovoljni - je potrjena.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani