Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 533 v sobesedilu:

Nobeden od staršev ni dodelil številke pet kot najbolj pritegne edino dejavnosti bibliopedagoške ure, kar je bilo sklepati, saj se bibliopedagoške ure v splošnoizobraževalni knjižnici izvajajo pri skupinskih obiskih otrok po predhodnem dogovoru z vzgojiteljem. Le 6 staršev je dodelilo številko pet literarnim srečanjem za otroke, se pravi da jih ta dejavnost ne pritegne najbolj, kar kaže na slabo poznavanje te dejavnosti, saj so mnoga literarna srečanja namenjena v splošnoizobraževalni knjižnici prav predšolskemu otroku. Razveseljiv pa je podatek, da so vsi anketiranci največkrat dejavnosti ocenili s številko 5 najbolj pritegne kar v 124 (124%), s številko 4 61 (61%), s številko, ki predstavlja nezadovoljstvo sploh ne pritegne 58 (58%), s 3 54 (54%) in z 2 53 (53%) vseh anketirancev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA