Korpus bibliotekarstva
Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 564 v sobesedilu:
Na osnovi dobljenih rezultatov ugotavljam, da je za razvoj nekaterih socioloških vidikov pri predšolskem otroku zgodnji stik s knjigo in knjižnico velikega pomena. Pri večini otrok ne glede na njihovo starost so po rednih obiskih splošnoizobraževalne knjižnice vidni nekateri sociološki vidiki od boljše komunikacije, intenzivnosti vključevanja v družbo z vrstniki in okolico, pokaže se večja strpnost do drugačnosti, poveča se odnos do tuje lastnine, otrok se pogosteje vključuje v razgovor z odraslimi in otroki, prav tako pa poskuša voditi različne dialoge. Dobro bi bilo, ko bi se vzgojitelji in starši tega močnega vpliva in hkrati pomena knjig še bolj zavedali in izkoristili ponudbo današnjih sodobnih splošnoizobraževalnih knjižnic.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani