Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 140 v sobesedilu:

Na tem nivoju ločimo logografsko - slikovno stopnjo, za katero je značilno t. i. slikovno branje učenca, vsako besedo zazna kot sliko, kot vidni vzorec, ki se mu s ponavljanjem vtisne v zavest, druga stopnja je alfabetska ali abecedna, kjer učenec vzpostavlja asociativno zvezo črka-glas in povezuje glasove v besede, gre torej za usvajanje tehnike branja in pisanja, v tretji, ortografski/pravopisni stopnji (izvaja se v tretjem razredu) pa pride do utrjevanja tehnike branja z urjenjem, posledica urjenja je avtomatizirana tehnika branja, ki se kaže kot tekoče branje učencu primernih besedil. V prvem triletju osnovne šole gre torej za izdelavo orodja, ki ga bo učenec potreboval za ves čas nadaljnjega izobraževanja.

2.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA