Korpus bibliotekarstva
Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 140 v sobesedilu:
Na tem nivoju ločimo logografsko - slikovno stopnjo, za katero je značilno t. i. slikovno branje učenca, vsako besedo zazna kot sliko, kot vidni vzorec, ki se mu s ponavljanjem vtisne v zavest, druga stopnja je alfabetska ali abecedna, kjer učenec vzpostavlja asociativno zvezo črka-glas in povezuje glasove v besede, gre torej za usvajanje tehnike branja in pisanja, v tretji, ortografski/pravopisni stopnji (izvaja se v tretjem razredu) pa pride do utrjevanja tehnike branja z urjenjem, posledica urjenja je avtomatizirana tehnika branja, ki se kaže kot tekoče branje učencu primernih besedil. V prvem triletju osnovne šole gre torej za izdelavo orodja, ki ga bo učenec potreboval za ves čas nadaljnjega izobraževanja.
2.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani