Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 191 v sobesedilu:



S problemom funkcionalne nepismenosti se v Sloveniji ukvarjamo šele v najnovejšem času. Na funkcionalno pismenost pozitivno vpliva večje število let šolanja oz. življenje v urbanem okolju, obenem pa je za funkcionalno nepismenost v največji meri "kriv" neustrezen izobraževalni sistem. Pouk slovenščine se namreč zelo razlikuje od učenja tujih jezikov, kjer slovnica raste iz sporazumevalnih potreb in omogoča sporazumevanje, medtem ko gre pri pouku materinščine predvsem za sistemsko obravnavo jezika, učenčeva govorna dejavnost pa je omejena le na zapolnjevanje praznih mest v strukturi učiteljevega govora (Bešter 1994/95).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA