Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 198 v sobesedilu:

Starši se lahko otrokom pridružijo ob različnih igrah, ob igranju računalniških in video-iger otroci pridobivajo informacije o ikonah in tiskanih besedah, ki so sestavni del igranja iger, številne družine vključujejo otroke v lastno branje dnevnega časopisa, pisem, reklamnih gradiv, revij ali pripravljajo večerno družinsko branje pravljic. Velikokrat so otroci že zgodaj vključeni v pisanje sporočil in pozdravov ali so navzoči ob branju pisem oziroma elektronske pošte, ki jo prejme družina. Ob družinskih albumih se učijo medsebojne povezanosti tiska in fotografij, ob različnih praznovanjih in kulturnih prireditvah pišejo ali prejmejo vabila, kartice ali obvestila in tako razvijajo zavest, da pismenost uporabljamo za različne namene.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA