Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 101 v sobesedilu:

Predstavniki so K. S. Goodman (1970), Trstenjak (1977), Piaget (1978) in Russel (1986). Goodmanova definicija pravi, da je branje psiholingvistični proces, pri katerem bralci po svojih najboljših močeh rekonstruirajo sporočila, ki so podana v pisni ali grafični obliki. 3.3 Definicije, ki poudarjajo integracijo dekodiranja in razumevanja Tretjo skupino definicij tvori skupina avtorjev, ki poudarjajo integracijo obeh spoznavnih dimenzij pri branju (dekodiranje in razumevanje). To so Thorndike (1941), Tiker in McCullough (1965), Perfetti (1985).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA