Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 161 v sobesedilu:



Šolsko branje pa B. Krakar Vogel opredeljuje kot sistematično organizirano, poglobljeno večkratno branje, katerega namen je, prek ustrezne motivacije širiti (kultivirati) posameznikovo obstoječe obzorje pričakovanj z novimi dejavnostmi in večplastni naravi literature ustrezno "ponudbo" besedil. Poleg čustveno motivacijskih so v tem procesu upoštevani tudi kognitivni dejavniki branja: inteligentnost, predznanje, razgledanost po literaturi in trud, potreben za spoznavanje, refleksijo, vrednotenje, izražanje in postopno ponotranjanje novega, s čimer se bo posledično dvigovala tudi raven posameznikovega prostočasnega branja. 5 BRALNA ZMOŽNOST



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA