Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 196 v sobesedilu:

Razločevanje med različnimi vrstami bralcev načenja vprašanja o možnostih prehajanja iz ene kategorije, ravni, stopnje v drugo, torej o možnostih razvoja iz začetnih oblik branja v višje, nadgrajene oblike.

"Bralne stopnje naj bi služile za boljše razumevanje tega, kako poteka razvoj bralnih sposobnosti od začetnega do končnega obdobja, tj. obdobja zrelega bralca" (Chall, 1983; Pečjak 1999: 61).


Strokovnjaki opozarjajo, da je stopenjskost branja še dokaj neraziskana, predlogi za razločevanje stopenj pa pogojni, na primer Appleyardova kategorizacija. 5.1 Appleyardove vloge bralca (razvoj bralca od otroka do odrasle osebe) J. A. Appleyard (1990)7 je v knjigi Becoming a reader predstavil svoja dognanja o psihološkem razvoju od otroka do odraslega bralca.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA