Korpus bibliotekarstva
Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 197 v sobesedilu:
"Bralne stopnje naj bi služile za boljše razumevanje tega, kako poteka razvoj bralnih sposobnosti od začetnega do končnega obdobja, tj. obdobja zrelega bralca" (Chall, 1983; Pečjak 1999: 61).
Strokovnjaki opozarjajo, da je stopenjskost branja še dokaj neraziskana, predlogi za razločevanje stopenj pa pogojni, na primer Appleyardova kategorizacija. 5.1 Appleyardove vloge bralca (razvoj bralca od otroka do odrasle osebe) J. A. Appleyard (1990)7 je v knjigi Becoming a reader predstavil svoja dognanja o psihološkem razvoju od otroka do odraslega bralca. Tega problema se je lotil z literarnega stališča.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani