Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 228 v sobesedilu:

Gre torej za bralca, ki ima pozitiven odnos do branja, ki je motiviran za poglobljeno doživljanje raznovrstne literature, zna ubesediti svoje videnje vsebinskih in oblikovnih, besedilnih in medbesedilnih sestavin prebranega, zna primerjati in uporabiti književno znanje (Krakar Vogel 2004: 39).

V četrtih letnikih gimnazije imamo torej tako po bralnih interesih kot bralnem razvoju zelo različne dijake.
Cilj pouka književnosti v gimnaziji je doseči 3. in 4. stopnjo po Appleyardu, torej želimo, da bi dijaki o prebranem razmišljali in analizirali vse plasti literarnega besedila.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA