Korpus bibliotekarstva
Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 273 v sobesedilu:
Za bralca, ki ima razvite te sposobnosti, pravimo, da je bralno pismen. 7.1 Kako opredeljujemo bralno pismenost?
G. G. Duffy in L. R. Roehler v svojem delu Improving Classroom Reading Instruction (1993: 48; Pečjak 1999: 57) opredeljujeta bralno pismenost kot "aktivno uporabo jezika in višjih miselnih procesov z namenom usmerjanja in bogatenja lastne usode".
Mednarodno združenje za evalvacijo vzgojno-izobraževalnih dosežkov - IEA (1992: 19) pa bralno pismenost opredeljuje kot "sposobnost razumeti in uporabiti tiste pisne jezikovne oblike, ki jih zahteva delovanje v družbi in/ali so pomembne za posameznika".
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani