Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 274 v sobesedilu:



G. G. Duffy in L. R. Roehler v svojem delu Improving Classroom Reading Instruction (1993: 48; Pečjak 1999: 57) opredeljujeta bralno pismenost kot "aktivno uporabo jezika in višjih miselnih procesov z namenom usmerjanja in bogatenja lastne usode".

Mednarodno združenje za evalvacijo vzgojno-izobraževalnih dosežkov - IEA (1992: 19) pa bralno pismenost opredeljuje kot "sposobnost razumeti in uporabiti tiste pisne jezikovne oblike, ki jih zahteva delovanje v družbi in/ali so pomembne za posameznika".


"Pismenost je pojem, ki vključuje branje in pisanje ter se razširja na branje in uporabo, to je pisavo tudi drugih, na pisno komuniciranje navezanih medijev, kot sta poslušanje in govor.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA