Korpus bibliotekarstva
Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 277 v sobesedilu:
Pismenost se veže na uporabo katerega koli sistema znakov, s katerimi učenci pridobivajo ali izrazijo razumevanje in uporabljajo različne strategije uporabe informacij" (Polič 1999: 102).
Bralna pismenost je v času, ko smo od jutra do večera obdani z različnimi besedili, preživetvena sposobnost: omogoča izobraževanje, obvlada fleksibilno branje raznovrstnega gradiva, s katerim se vsakodnevno srečuje, ter da zna uporabljati informacije, ki jih dobi s pomočjo branja, in bogatejše duhovno življenje (Grosman 1998: 11?13 ). 7.2 Funkcionalna pismenost Funkcionalna pismenost je celostna interdisciplinarna spretnost. Pomeni osnovno obvladovanje branja, pisanja in računanja ter omogoča pridobivanje novih spretnosti in znanj.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani