Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 277 v sobesedilu:

Pismenost se veže na uporabo katerega koli sistema znakov, s katerimi učenci pridobivajo ali izrazijo razumevanje in uporabljajo različne strategije uporabe informacij" (Polič 1999: 102).

Bralna pismenost je v času, ko smo od jutra do večera obdani z različnimi besedili, preživetvena sposobnost: omogoča izobraževanje, obvlada fleksibilno branje raznovrstnega gradiva, s katerim se vsakodnevno srečuje, ter da zna uporabljati informacije, ki jih dobi s pomočjo branja, in bogatejše duhovno življenje (Grosman 1998: 11?13 ). 7.2 Funkcionalna pismenost Funkcionalna pismenost je celostna interdisciplinarna spretnost.
Pomeni osnovno obvladovanje branja, pisanja in računanja ter omogoča pridobivanje novih spretnosti in znanj.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA