Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 289 v sobesedilu:



Za učenca lahko rečemo, da je bralno pismen, če ima avtomatizirano tehniko branja, razume prebrano in zna izbrati ustrezno tehniko branja glede na vrsto in težavnost bralnega gradiva ter cilj pri branju.

Vprašanje, ki se zastavlja, torej je, kako oblikovati pouk branja v naši šoli, da bomo prišli do pismenih bralcev.
Pedagoški teoretiki, ki se ukvarjajo z oblikovanjem bralnega pouka, se strinjajo, da k temu cilju vodi tako imenovan celostni pouk branja, ki mora vključevati naslednja osnovna načela (Pečjak 1999: 57): - Pouk branja moramo obravnavati v povezavi z aktivnostmi iz resničnega življenja otroka, da otrok spozna branje v funkciji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA