Korpus bibliotekarstva
Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 98 v sobesedilu:
Enotni pa so si v tem, da je branje multipla interakcija številnih procesov, ki jih določajo različne sposobnosti (Pečjak 1999: 13). 3.1 Definicije, ki poudarjajo proces dekodiranja simbolov V prvo skupino sodijo definicije, ki pri branju poudarjajo proces dekodiranja ali prepoznavanja tiskanih/pisanih simbolov - črk, besed ali besednih skupin.
Tovrstno definicijo predstavljajo Logan in Logan (1967), Warner (1979), Vladislavljević (1981) in drugi. Definicija pravi, da je branje percipiranje vrstnega reda črk in njihove sinteze s tem, da se bralec dalj časa zadrži na elementih besed, na njihovem položaju v prostoru, na obliki in velikosti črk. 3.2 Definicije, ki poudarjajo semantično plat bralnega procesa Drugo skupino predstavljajo definicije, ki poudarjajo pri branju proces razumevanja ali semantično plat bralnega procesa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani