Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1100 v sobesedilu:

Če jo ti obiskujejo, lažje spozna tudi to skupino ter tako lažje nabavlja gradivo tudi zanje. na ta način knjižnica pridobi dodatna finančna sredstva. uporabniki s posebnimi potrebami ravno tako potrebujejo okolje kot je knjižnica, da se lahko neovirano informacijsko izobražujejo. Knjižnica jim lahko nudi možnost preživljanja prostega časa. tako knjižnica dokaže, da je res namenjena vsem uporabnikom ne glede na njihove zdravstvene težave, da pokaže neko enakopravnost in enakovrednost med uporabniki. se knjižnica tako zave, da so tudi ti uporabniki prisotni v njenem lokalnem okolju, da se nekaj zbirke prilagodi njim in da bibliotekarji znajo komunicirati z njimi. Vrsta odgovorov kaže na to, da študenti dojemajo vključevanje uporabnikov s posebnimi potrebami v knjižnico kot pozitivno stvar in da se močno zavedajo knjižničnega poslanstva in lastne vloge pri zagotavljanju enakih možnosti. 8.1.7 Zadostnost vsebin o uporabnikih s posebnimi potrebami med študijem Zanimalo nas je mnenje anketirancev o zadostnosti vsebin o uporabnikih s posebnimi potrebami med študijem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA