Korpus bibliotekarstva
Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 123 v sobesedilu:
To so: uporabniki z motnjami v duševnem razvoju, slepi in slabovidni uporabniki, gluhi in naglušni uporabniki, uporabniki z govorno-jezikovnimi motnjami, gibalno ovirani uporabniki, dolgotrajno ali kronično bolni uporabniki, uporabniki s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (poimenovano tudi specifične učne težave) in uporabniki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami (poimenovano tudi motnje vedenja in osebnosti, vendar manj primerno). Sledi podrobnejši opis posameznih kategorij, povzet po Kriterijih za opredelitev vrste in stopnje primanjkljajev, ovir oziroma motenj (2004), pri vsaki kategoriji pa bomo navedli najpogostejše težave, s katerimi se lahko uporabniki soočajo v knjižnici, saj bomo v naslednjem poglavju iskali prilagoditve za odpravljanje teh težav in ovir. 2.5.1 Uporabniki z motnjami v duševnem razvoju Uporabniki z motnjami v duševnem razvoju imajo nižje intelektualne sposobnosti, ki se pogosto odražajo na govornem, motoričnem in socialnem
področju, kar se odraža v neskladju med njihovo mentalno in kronološko starostjo. Ločimo uporabnike z lažjimi, zmernimi ali težjimi duševnimi motnjami (Kriteriji, 2004).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani