Korpus bibliotekarstva
Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 256 v sobesedilu:
Težave, s katerimi se uporabniki s specifičnimi učnimi težavami najpogosteje srečujejo pri uporabi knjižnice: zaradi svojih težav se uporabniki s specifičnimi učnimi težavami lahko izogibajo knjižnice in imajo na splošno odpor do branja. Prav tako jim težave povzročajo hitrost procesiranja informacij (npr. razumevanje in interpretacija zastavljenih vprašanj s strani bibliotekarja), kratkotrajen spomin (npr. težave pri zapomnitvi postopka registracije na računalnik, zapomnitve gesla, oznake gradiva ipd.), organizacija časa (npr. zamujanje na sestanke) in druge organizacijske sposobnosti (npr. ne uspe dokončati naloge v času, ko ima doma izposojeno gradivo, ki ga potrebuje za dokončanje naloge). Vendar pa imajo uporabniki z disleksijo tudi številne pozitivne aspekte, znajo na primer videti celotno sliko, razmišljajo vizualno in tridimenzionalno, ustvarjajo nepričakovane povezave ter uporabljajo divergentno mišljenje in so iznajdljivi, prožni, odločni ter
motivirani (Robertson, 2007).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani