Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 257 v sobesedilu:

Prav tako jim težave povzročajo hitrost procesiranja informacij (npr. razumevanje in interpretacija zastavljenih vprašanj s strani bibliotekarja), kratkotrajen spomin (npr. težave pri zapomnitvi postopka registracije na računalnik, zapomnitve gesla, oznake gradiva ipd.), organizacija časa (npr. zamujanje na sestanke) in druge organizacijske sposobnosti (npr. ne uspe dokončati naloge v času, ko ima doma izposojeno gradivo, ki ga potrebuje za dokončanje naloge). Vendar pa imajo uporabniki z disleksijo tudi številne pozitivne aspekte, znajo na primer videti celotno sliko, razmišljajo vizualno in tridimenzionalno, ustvarjajo nepričakovane povezave ter uporabljajo divergentno mišljenje in so iznajdljivi, prožni, odločni ter motivirani (Robertson, 2007). Lahko imajo težave pri uporabi UDK vrstilcev. 2.5.8 Uporabniki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami Uporabniki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami so uporabniki z disocialnim vedenjem, ki je intenzivno, ponavljajoče in trajnejše ter se kaže z neuspešno socialno integracijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA