Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 736 v sobesedilu:

Pomembno je tudi, da imajo vsi bibliotekarji priložnost, da spregovorijo o svojih zadregah in strahovih o posebnih potrebah (Murray, 2000). V grobem bi lahko vsebine za usposabljanje razdelili na naslednje vsebinske sklope: vsebine s področja ozaveščanja in senzibilizacije o uporabnikih s posebnimi potrebami (primer: sprememba odnosa), značilnosti in prepoznavanje različnih uporabnikov s posebnimi potrebami ter poznavanje težav, s katerimi se lahko srečujejo v knjižnici (primer: simulacijske vaje), načini prilagajanja gradiva, storitev in okolja za uporabnike s posebnimi potrebami, oprema in posebni pripomočki v knjižnici za uporabnike s posebnimi potrebami (primer: poznavanje podporne tehnologije, pripomočkov in alternativnih formatov), načini komuniciranja in sporazumevanja z uporabniki s posebnimi potrebami ter druge oblike usposabljanja, glede na zaznane potrebe in želje udeležencev. Navedene vsebine naj služijo kot možnosti, izmed katerih lahko izberemo za nas najprimernejšo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA