Korpus bibliotekarstva
Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 767 v sobesedilu:
Drugi so nevajeni služiti tem uporabnikom, lahko se počutijo neprijetno in nerodno, ko ne morejo zadovoljiti uporabnikovih potreb, spet tretji pa imajo do uporabnikov s posebnimi potrebami stereotipen odnos, kar jih dela neobčutljive za potrebe teh uporabnikov (Deines Jones in Van Fleet, 1995). Negativen odnos lahko spremenimo, če ga ozavestimo in se o njem pogovarjamo. 4.4.2 Simulacijske vaje V preteklosti se je velikokrat uporabljalo t. i. simulacijske vaje, kjer so udeleženci sami preizkusili kaj pomeni imeti določeno obliko primanjkljaja ali ovire. Cilj teh vaj je bil senzibilizirati udeležence in vzbuditi empatijo, ki bi vzbudila razmišljanja kot so "Kako bi se počutil/-a, če ..."
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani