Korpus bibliotekarstva
SMERNICE ZA PRIDOBIVANJE DOMOZNANSKEGA GRADIVA V SPLOŠNIH KNJIŽNICAH. Knjižničarske novice, 2007, 3, poved 27 v sobesedilu:
Množico različnih ustvarjalcev domoznanskega gradiva obravnavamo kot dragocene potencialne ponudnike na trgu, ki jih lahko nagovarjamo: - z organizirano promocijsko akcijo (mediji, promocijski materiali); - z neposrednim nagovorom, pri čemer lahko: - organiziramo lastno kvalitetno bazo podatkov potencialnih ponudnikov domoznanskega gradiva na svojem območju, ki jo je potrebno redno ažurirati - Naročimo lahko izpis podatkov iz Poslovnega registra Slovenije Agencije Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES http://www.ajpes.si/ ), ki zbira tovrstne informacije. - Potencialne ponudnike lahko nagovarjamo po posameznih ciljnih skupinah (zavodi/ ustanove, podjetja, društva organizacije lokalne skupnosti (občine, krajevne skupnosti in mestne četrti) in ostala civilna združenja, posamezniki, itd.); - že utečene dejavnosti, npr. kulturne prireditve, uporabimo za promocijo pridobivanja domoznanskega gradiva: - organizacija okroglih miz o lokalno
aktualni tematiki - tematske in študijske razstave - pogovori in predstavitve lokalnih avtorjev, itd.; - v Prilogi 1 podajamo vzorec uradnega dopisa za potrebe pridobivanja domoznanskega gradiva, ki ga po potrebi prilagodimo ciljnim skupinam potencialnih ponudnikov, uporabimo pa ga lahko v organizirani promocijski akciji ali neposrednem pisnem nagovoru - posredovan naj bo v obliki uradnega dopisa knjižnice z obveznimi atributi (glava/logo knjižnice, št. uradnega dopisa, itd.). 3. Organizacija procesa pridobivanja gradiva Pridobivanje domoznanskega gradiva je lahko, kot smo zapisali že v uvodu, organizirano znotraj posebnega oddelka za domoznansko dejavnost ali pa je sestavni del drugega oddelka, npr. oddelka za nabavo in obdelavo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani