Korpus bibliotekarstva

SMERNICE ZA PRIDOBIVANJE DOMOZNANSKEGA GRADIVA V SPLOŠNIH KNJIŽNICAH. Knjižničarske novice, 2007, 3, poved 27 v sobesedilu:

Množico različnih ustvarjalcev domoznanskega gradiva obravnavamo kot dragocene potencialne ponudnike na trgu, ki jih lahko nagovarjamo: - z organizirano promocijsko akcijo (mediji, promocijski materiali); - z neposrednim nagovorom, pri čemer lahko: - organiziramo lastno kvalitetno bazo podatkov potencialnih ponudnikov domoznanskega gradiva na svojem območju, ki jo je potrebno redno ažurirati - Naročimo lahko izpis podatkov iz Poslovnega registra Slovenije Agencije Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES http://www.ajpes.si/ ), ki zbira tovrstne informacije. - Potencialne ponudnike lahko nagovarjamo po posameznih ciljnih skupinah (zavodi/ ustanove, podjetja, društva organizacije lokalne skupnosti (občine, krajevne skupnosti in mestne četrti) in ostala civilna združenja, posamezniki, itd.); - že utečene dejavnosti, npr. kulturne prireditve, uporabimo za promocijo pridobivanja domoznanskega gradiva: - organizacija okroglih miz o lokalno aktualni tematiki - tematske in študijske razstave - pogovori in predstavitve lokalnih avtorjev, itd.; - v Prilogi 1 podajamo vzorec uradnega dopisa za potrebe pridobivanja domoznanskega gradiva, ki ga po potrebi prilagodimo ciljnim skupinam potencialnih ponudnikov, uporabimo pa ga lahko v organizirani promocijski akciji ali neposrednem pisnem nagovoru - posredovan naj bo v obliki uradnega dopisa knjižnice z obveznimi atributi (glava/logo knjižnice, št. uradnega dopisa, itd.). 3. Organizacija procesa pridobivanja gradiva Pridobivanje domoznanskega gradiva je lahko, kot smo zapisali že v uvodu, organizirano znotraj posebnega oddelka za domoznansko dejavnost ali pa je sestavni del drugega oddelka, npr. oddelka za nabavo in obdelavo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA