Korpus bibliotekarstva

SMERNICE ZA PRIDOBIVANJE DOMOZNANSKEGA GRADIVA V SPLOŠNIH KNJIŽNICAH. Knjižničarske novice, 2007, 3, poved 28 v sobesedilu:

- Potencialne ponudnike lahko nagovarjamo po posameznih ciljnih skupinah (zavodi/ ustanove, podjetja, društva organizacije lokalne skupnosti (občine, krajevne skupnosti in mestne četrti) in ostala civilna združenja, posamezniki, itd.); - že utečene dejavnosti, npr. kulturne prireditve, uporabimo za promocijo pridobivanja domoznanskega gradiva: - organizacija okroglih miz o lokalno aktualni tematiki - tematske in študijske razstave - pogovori in predstavitve lokalnih avtorjev, itd.; - v Prilogi 1 podajamo vzorec uradnega dopisa za potrebe pridobivanja domoznanskega gradiva, ki ga po potrebi prilagodimo ciljnim skupinam potencialnih ponudnikov, uporabimo pa ga lahko v organizirani promocijski akciji ali neposrednem pisnem nagovoru - posredovan naj bo v obliki uradnega dopisa knjižnice z obveznimi atributi (glava/logo knjižnice, št. uradnega dopisa, itd.). 3. Organizacija procesa pridobivanja gradiva Pridobivanje domoznanskega gradiva je lahko, kot smo zapisali že v uvodu, organizirano znotraj posebnega oddelka za domoznansko dejavnost ali pa je sestavni del drugega oddelka, npr. oddelka za nabavo in obdelavo. A za vzpostavitev kvalitetnega procesa pridobivanja domoznanskega gradiva bo v prihodnje bolj odločilno to, ali bomo ta proces, kot enega od procesov domoznanske in drugih dejavnosti, integrirali med naloge območnosti na takšen način, ki bo upošteval horizontalno in vertikalno mrežno povezavo med knjižnicami, s pomočjo te pa doprinesel k višji stopnji sodelovanja in koordinacije na posameznih območjih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA