Korpus bibliotekarstva
Novljan, Silva: UČINKOVITOST MERJENJA USPEŠNOSTI SLOVENSKIH SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 41 (1997) 1, stran 7-18, poved 81 v sobesedilu:
Primerjava zbranih podatkov s standardi je primerna za analiziranje mreže in za primerjanje rezultatov z drugimi, tudi tujimi knjižnicami 3 Kljub temu pa Lynch posredno opozarja na problematiko merjenja, ki je posledica težav pri oblikovanju standardov, in sicer določitev kvalitete in kvantitete, izbor osnove za izdelavo: razvojno stanje, profesionalnost, raziskave (katere), tuja izhodišča, izbor stopnje kvalitete: minimum ali maksimum in interpretacija cilja, navajanje inputa ali autputa, raznolikost knjižnic, ki so vključene v standarde (Lynch, 1996, str. 13). Vsi ti pomisleki so opozorilo, da merjenje uspešnosti s primerjavo s standardi ni vselej zadostno zagotovilo za prav načrtovan razvoj knjižnice. Prehod od merjenja uspešnosti knjižnic z doseganjem splošnih ciljev k merjenju uspešnosti z uporabnikove perspektive se uveljavlja postopoma, predvsem z izobraževanjem vodstvenega kadra knjižnic od leta 1990, ki poteka tudi s sofinaciranjem
Ministrstva za kulturo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani