Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: UČINKOVITOST MERJENJA USPEŠNOSTI SLOVENSKIH SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 41 (1997) 1, stran 7-18, poved 99 v sobesedilu:

Pri tem so nam lahko v pomoč Moorovi osnovni principi merjenja: - Merjenje mora biti sestavni del vodstvenega in upravljalskega procesa Knjižnica 41(1997)1 - Postopki merjenja naj se izvajajo povezano s prikazom zadovoljevanja potreb in želja uporabnikov - S postopki meijenja moramo oceniti uspešnost znotraj stopnje dosegljivosti virov - Uspešnost mora biti merjena v kontekstu ciljev knjižnice - Splošnoizobraževalna knjižnica je splet različnih storitev - Stopnja meijenja je odvisna od tega, kako podrobno naj bo zahtevek prikazan - Primerjava je bistveni vidik merjenja uspešnosti - Osnovni principi naj bodo prirejeni lokalnim pogojem (Moore, 1989, str. 3). Tako merjenje, ki bi temeljilo na ugotavljanju potreb prebivalcev, pa bi v našem primeru zahtevalo tudi boljše izobraževanje uporabnikov o pomenu in uporabi knjižnice, njenega knjižničnega gradiva in informacij in knjižničarjev za opravljanje tega. Danes bi bil v povprečju slovenski uporabnik splošnih knjižnic bolj zadovoljen s svojo knjižnico kot njegov knjižničar, ker se še ni identificiral z njo kot z zavodom, ki ga pravzaprav sam finacira in kjer lahko ne samo zahteva določeno storitev, ampak celo poročilo o porabi svojih davkoplačevalskih sredstev (če ne že tudi upoštevanja svojih želja pri planiranju porabe).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA