Korpus bibliotekarstva
Ambrožič, Melita: STROKOVNE KVALIFIKACIJE IN AKREDITACIJA IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV V KNJIŽNIČARSTVU. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 265-287, poved 117 v sobesedilu:
Društvo poudarja, da so tako študentje kot tisti, ki kadre zaposlujejo in seveda uporabniki, zainteresirani za kvaliteto knjižničnih in informacijskih storitev in imajo pravico vedeti, če je določen izobraževalni program kakovosten. Ker je akreditacija sredstvo za preverjanje kvalitete, so standardi zasnovani na kvalitativnih in ne kvantitativnih merah, merjenje pa temelji na opazovanju in presoji, ki jo izvajajo izkušeni in zahtevnosti postopka dorasli ocenjevalci. Pri ocenjevanju izobraževalnih programov se upošteva šest elementov: 17 Enota, ki to standardi nazimp "šola" (eng. school) je lahko organizirana kot samostojni Midi znotraj univerze, kot oddelek kolidža ali kot katera izmed drugih oblik znotraj določene visokosolske ustanove (npr. univerze). 18 P.IV. Dalnjmple, "The State of Schools". American Libraries, Januanj 1997, str. 31 273 - Namen in cilji oz. poslanstvo izobraževalnega programa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani