Korpus bibliotekarstva
Ambrožič, Melita: STROKOVNE KVALIFIKACIJE IN AKREDITACIJA IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV V KNJIŽNIČARSTVU. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 265-287, poved 189 v sobesedilu:
K poročilu lahko doda še razne zapise, predstavitve projektov, pa tudi publikacije oz. objave, ki jih je pripravil v času strokovne prakse. 24 Poročilo oz. "Professional Development Report" vsebuje podatke o tem, katera dela je kandidat med prakso opravljal, največji poudarek pa mora biti na analizi in evalvaciji pridobljenih izkušenj. 25 Kriterije za ocenjevanje je komisija za registracijo strnila v 11 zahtev, katerih izpolnjevanje mora biti razvidno iz poročila, in sicer: 1. Dokazilo o višji stopnji razumevanja razmerja med teorijo in prakso. 2. Sposobnost identifikacije in analiziranja problemov, na katere je naletel kandidat v praksi. 3. Ocena učinkovitosti posameznih storitev oz. celotne ustanove, v kateri je kandidat opravljal usposabljanje. 4. Dojemanje posameznih vidikov managementa ustanove (upravljanje s sredstvi in kadri), četudi to ni bilo v opisu delovnih nalog kandidata. 5. Zavest o konceptualnem okviru stroke in o tem, kakšna je vloga samega
kandidata v stroki. 6. Kritična evalvacija opravljenega dela, vključno s prikazom zaznanih slabosti in s predlogi za izboljšanje. Analiza novopridobljenih znanj m izkušenj kandidata. 7. Razvoj strokovnih presoj kandidata, ki se morajo nenehno razvijati zaradi nompridobljenih izkušenj in znanj. 8. Dokazila o možnem kandidatovem nadaljnem strokovnem razvoju, ki je potreben za prehod na višjo stopnjo članstva v registru. 9. Dokazila o nenehnem kandidatovem izpopolnjevanju (prebiranje strokovnih prispevkov, sodelovanje pri raznih strokovnih akcijah, obiskovanje izobraževalnih oblik, udeležba na strokovnih posvetovanjih ipd.). 10. Sposobnost razumevanja izobraževanja oz. usposabljanja kot kontinuiranega procesa, temelječega na stalni analizi in evalvaciji izkušenj, ki prispeva k razvoju intelektualnih sposobnosti in izboljšuje kandidatovo strokovno delo. 11. Vidna mora biti višja stopnja znanja, kot je bila zahtevana za pridobitev akademskega spričevala.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani