Korpus bibliotekarstva
Ambrožič, Melita: STROKOVNE KVALIFIKACIJE IN AKREDITACIJA IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV V KNJIŽNIČARSTVU. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 265-287, poved 191 v sobesedilu:
Analiza novopridobljenih znanj m izkušenj kandidata. 7. Razvoj strokovnih presoj kandidata, ki se morajo nenehno razvijati zaradi nompridobljenih izkušenj in znanj. 8. Dokazila o možnem kandidatovem nadaljnem strokovnem razvoju, ki je potreben za prehod na višjo stopnjo članstva v registru. 9. Dokazila o nenehnem kandidatovem izpopolnjevanju (prebiranje strokovnih prispevkov, sodelovanje pri raznih strokovnih akcijah, obiskovanje izobraževalnih oblik, udeležba na strokovnih posvetovanjih ipd.). 10. Sposobnost razumevanja izobraževanja oz. usposabljanja kot kontinuiranega procesa, temelječega na stalni analizi in evalvaciji izkušenj, ki prispeva k razvoju intelektualnih sposobnosti in izboljšuje kandidatovo strokovno delo. 11. Vidna mora biti višja stopnja znanja, kot je bila zahtevana za pridobitev akademskega spričevala. Bibliotekarsko društvo je predlagalo še uvedbo registra mentorjev in oblikovalo priporočila za njihovo delo, kajti tako novinci kot tisti,
ki se pripravljajo za posamezne strokovne kvalifikacije, potrebujejo kvalitetno strokovno pomoč. 2.2.2 Akreditacija izobraževalnih programov s področja knjižničnih in informacijskih znanosti Britansko bibliotekarsko društvo poziva visokošolske ustanove in posameznike, da zaprosijo za akreditacijo svojih izobraževalnih programov. Namen akreditacije je identificirati tiste študijske programe, ki izvajajo ustrezno izobraževanje za kadre, ki želijo delati na področju knjižnične in informacijske dejavnosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani