Korpus bibliotekarstva

Ambrožič, Melita: STROKOVNE KVALIFIKACIJE IN AKREDITACIJA IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV V KNJIŽNIČARSTVU. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 265-287, poved 7 v sobesedilu:

V prispevku bodo prikazane razlike med našo prakso pridobivanja strokovnih nazivov in prakso anglo-ameriških držav (omejili se bomo na Združene države Amerike, Veliko Britanijo in Avstralijo), kjer so sistem priznavanja strokovnih kvalifikacij na osnovi strokovnih izpitov zamenjali s sistemom akreditacije knjižničarskih šol (izobraževalnih programov), ali pa obstajajo poleg tega še pogoji za vpis v register strokovnih knjižničarskih delavcev in tudi za članstvo v strokovnem društvu. Presoja o tem, če so pri nas že ustvarjeni pogoji za drugačno (in kakšno) prakso in o tem, v kakšni meri smo se na področju izobraževanja in usposabljanja knjižničarjev že približali razvitim državam ter kaj moramo še storiti, bo mogoče lažja, če bomo bolje poznali izkušnje drugih držav. Ker pa se izobraževalni sistemi omenjenih dežel močno razlikujejo od slovenskega 3, ki je glede izobrazbenih stopenj veliko manj zapleten kot anglo-ameriški sistemi (in zaradi tega ponuja tudi manj oblik formalnega izobraževanja), je tudi izobrazbene pogoje za posamezne kvalifikacije nemogoče dobesedno prevesti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA