Korpus bibliotekarstva
Bošnjak, Blanka: VLOGA MLADINSKIH KNJIŽNIČARJEV PRI RAZVIJANJU BRALNIH INTERESOV MLADIH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 141-154, poved 24 v sobesedilu:
Poročevalec Kulturne skupnosti Slovenije, 6(1987)28: 75. "Normativi in standardi za splošnoizobraževalne knjižnice". Poročevalec Kulturne skupnosti Slovenije, 6(1987)28:72. 2.1. Bibliopedagoška funkcija mladinskih knjižničarjev Kot je razvidno že samo iz različnih delov Standardov, lahko sklepamo, da imajo mladinski knjižničarji v odnosu do svojih uporabnikov, starih do 15 let, še neko specialno funkcijo, ki bi jo lahko imenovali kar vzgojno-izobraževalna oz. pedagoška funkcija, ki je prisotna v vseh oblikah dela z mladimi bralci: - v izposoji, ki je primarna funkcija vsake knjižnice, - v bibliopedagoškem delu, ki osvešča mlade bralce o pomenu knjižnic, knjig in branja nasploh, o načinu "uporabe" knjižnic in njihovega fonda..., ali če definiramo to področje s tremi temeljnimi pojmi, ki so med seboj zelo prepleteni: knjižnična vzgoja, knjižna vzgoja, književna ali literarna vzgoja. Slika 1: Shematični prikaz bibliopedagoškega dela v mladinski knjižnici
ali oddelku Defininicije teh treh pojmov so lahko naslednje: Knjižnična vzgoja je postopno, sistematično in starostni stopnji primerno usposabljanje otrok in mladostnikov za samostojne uporabnike knjižnice in knjižničnega gradiva s pomočjo ustreznih knjižničnih pomagal: leksikonov, enciklopedij, priročnikov, bibliografij, atlasov, slovarjev, katalogov (ročnih ali računalniških).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani