Korpus bibliotekarstva
Bošnjak, Blanka: VLOGA MLADINSKIH KNJIŽNIČARJEV PRI RAZVIJANJU BRALNIH INTERESOV MLADIH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 141-154, poved 96 v sobesedilu:
Bralni proces je torej v povezavi z bralčevim doživljanjem sveta: 1) sestavljanje grafičnih znakov ter sintaktičnih in semantičnih povezav - za to je potrebno bralčevo brezpogojno obvladovanje jezika in bralnih tehnik; 2) napoved pomena na osnovi zbranih povezav; 3) testiranje napovedi; 4) potrditev napovedi in morebitne korekture, če je potrebno. In kako približati literaturo bralcem? 21.. pproemberamnbon joe jter eubpa opšotevveaztoi vbartai lčze bvrea ločdevziivme ; doživljanjem; 3. pomembno je upoštevati tudi nasprotne argumente pri bralčevem odzivu; 4. pomembno je, da pretresemo ozive in komentarje v manjših skupinah; 5. na koncu s pomočjo skupinskih ali individualnih aktivnosti omogočimo domišljijsko poustvarjanje. 14 Watson, K. Using picture books unth older children.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani