Korpus bibliotekarstva

Bošnjak, Blanka: VLOGA MLADINSKIH KNJIŽNIČARJEV PRI RAZVIJANJU BRALNIH INTERESOV MLADIH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 141-154, poved 96 v sobesedilu:

Bralni proces je torej v povezavi z bralčevim doživljanjem sveta: 1) sestavljanje grafičnih znakov ter sintaktičnih in semantičnih povezav - za to je potrebno bralčevo brezpogojno obvladovanje jezika in bralnih tehnik; 2) napoved pomena na osnovi zbranih povezav; 3) testiranje napovedi; 4) potrditev napovedi in morebitne korekture, če je potrebno. In kako približati literaturo bralcem? 21.. pproemberamnbon joe jter eubpa opšotevveaztoi vbartai lčze bvrea ločdevziivme ; doživljanjem; 3. pomembno je upoštevati tudi nasprotne argumente pri bralčevem odzivu; 4. pomembno je, da pretresemo ozive in komentarje v manjših skupinah; 5. na koncu s pomočjo skupinskih ali individualnih aktivnosti omogočimo domišljijsko poustvarjanje. 14 Watson, K. Using picture books unth older children.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA