Korpus bibliotekarstva

Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 108 v sobesedilu:

Seveda morajo biti v njej enakovredno zastopana vsa predmetna področja, ki so podlaga vzgojno-izobraževalnemu delu šole. Pri tem bo knjižničarjevo sodelovanje z učitelji segalo na področja, kot pravi Breda Filo 1 "bibliografskega znanja, s pomočjo katerega bo lahko ocenjeval knjigo po določenih vidikih: ugotavljal bo pomen avtorja, serije, založbe, nivo predstavitve, organizacijo snovi, ocenjeval registre in bibliografijo". Ravno tako mora knjižničar poznati literaturo za otroke in mladostnike, deloval naj bi pri spodbujanju bralne in informacijske pismenosti, odločal naj bi se tudi za primerno literaturo za prosti čas, ki naj bi bila primerna starostni stopnji otroka in mladostnika, izbiral naj bi primerno literaturo za samoučenje in za razvijanje kreativnih potencialov učencev, dijakov in učiteljev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA