Korpus bibliotekarstva

Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 12 v sobesedilu:

Prihaja tudi do spremembe statusa, šolski knjižničarji postajajo enakopravni pedagoškim delavcem, Strokovni svet za vzgojo in izobraževanje je potrdil Idejni koncept razvoja slovenskih šolskih knjižnic in podprojekt Vzorčne šolske knjižnice Formirale so se vzorčne šolske knjižnice na treh srednjih šolah, šolske knjižnice in njihovo delo se predstavljajo na razstavah INFOS, vključujejo se v programe Ro/2, vse več šolskih knjižnic je vključenih v COBISS/OPAC, v knjižnice prihaja tudi Internet. Na državnem nivoju smo dobili analizo delovanja šolskih knjižnic v letu 1992, avtorice Silve Novljan. Šolska knjižnica vse bolj postaja informacijsko in učno središče šole in ne samo izposojevalnica knjig, od šolskega knjižničarja pa se pričakuje, da kvalitetno opravi številna dela in naloge pridobivanja, obdelave in posredovanja različnih gradiv in informacij, da v sodelovanju z učitelji izvaja bibliopedagoško delo pri pouku, da uporabnike uči različnih strategij informaMatič- cijskih spretnosti na različnih medijih, da pomaga pri učenju in samoučenju učencev in mnogokaj drugega.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA