Korpus bibliotekarstva
Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 14 v sobesedilu:
Šolska knjižnica vse bolj postaja informacijsko in učno središče šole in ne samo izposojevalnica knjig, od šolskega knjižničarja pa se pričakuje, da kvalitetno opravi številna dela in naloge pridobivanja, obdelave in posredovanja različnih gradiv in informacij, da v sodelovanju z učitelji izvaja bibliopedagoško delo pri pouku, da uporabnike uči različnih strategij informaMatič- cijskih spretnosti na različnih medijih, da pomaga pri učenju in samoučenju učencev in mnogokaj drugega. Torej je šolsko knjižničarstvo pri nas naredilo velik korak naprej in tudi na Dolenjskem je ta razvoj viden. To hipotezo sem kot matičarka, zaposlena v Knjižnici Mirana Jarca, želela preveriti s pomočjo vprašalnika, ki sem ga naslovila na 16 osnovnih in 5 srednjih šol novomeške, šentjernejske in škocjanske občine.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani