Korpus bibliotekarstva
Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 145 v sobesedilu:
Za današnjo stopnjo razvoja šolskih knjižnic (pomanjkanje prostora, pomanjkanje kadra, pomanjkanje sredstev za pridobivanje knjižničnega gradiva, pomanjkanje tehnologije, predvsem računalniške in komunikacijske, pomanjkanje časa, sredstev in ustreznih programov za izobraževanje, pomanjkanje strokovnih priročnikov in navodil, nekooperativnost pedagoškega kadra, pomanjkanje znanja o uporabi knjižnice med pedagoškim kadrom ipd.) pa to velja še posebno izrazito. Predvsem knjižničarstvo, ki dobro pozna slabe pogoje delovanja, ta hip preveč pričakuje od knjižničarja. Ta bi moral delati, vedeti in poznati: kako se vrsta novih medijev vključi v knjižnično gradivo in razširi za aktivno uporabo pri pouku; nove predmetnike in nove metode učenja; obvladovati računalnike in različne online dosegljive baze podatkov; izvajati program in pospeševati sodelovanje; reševati problem asistence učitelju in učencu; uporabo knjižnice v različnih učnih situacijah; poznati
različnost učiteljev in učencev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani