Korpus bibliotekarstva
Matić-Zupančič, Jadranka: POMEN KADROV ZA USPEŠNO DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 123-137, poved 21 v sobesedilu:
V knjižnično-informacijski sistem se povezuje z enotno strokovno obdelavo knjižničnega gradiva; enotnim vodenjem katalogov, razvijanjem medknjižnične izposoje in pretokom informacij. Na ta način naloge šolske knjižnice segajo na področja: - motiviranja učencev in pedagoških delavcev za uporabo knjižnice in njenega gradiva ter informacijskih virov, s tem pa vpliva tudi na uvajanje sodobnih metod in oblik pouka in na njegovo fleksibilnejšo organizacijo, - svetovanja in asistiranja pri izboru gradiva in pri učenčevi aktivni uporabi knjižničnega gradiva, pri predstavitvah in uporabi osvojenih znanj, - učenja uporabe knjižnice in njenega gradiva za samostojno aktivno uporabo knjižničnega gradiva in informacijskih virov v vsakem tipu knjižnice knjižničnega in inforacijskega sistema. Kadri Vprašanje knjižničarskih kadrov je v najtesnejši povezavi z vključevanjem knjižnice v življenje in delo šole.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani