Korpus bibliotekarstva
Novljan, Silva: PROFESIONALIZACIJA, POGOJ ZA USPEH. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 5-56, poved 20 v sobesedilu:
Jaz sem se odločila za prikaz rezultatov raziskave o pomembnosti knjižničarja pri razvoju bralne pismenosti (Novljan, 1996, str. 171-178), te temeljne komponente informacijske pismenosti. 2. Pomembnost profesionalnega znanja Pomembnost knjižničarjevega prispevka pri razvoju bralne pismenosti smo za potrebe te študije opredelili z boljšimi rezultati na testih bralne pismenosti, ki naj bi jih učenci tretjih razredov osnovne šole (v reprezentativni vzorec je bilo izbranih 140 razredov oz. šol: iz vsake šole en razred) dosegli, če je v šolski knjižnici zaposlen knjižničarsko izobražen knjižničarski delavec, v primerjavi z rezultati učencev, kjer je v šolski knjižnici zaposlen knjižničarski delavec brez znanja knjižničarstva. Za potrebe te raziskave smo mednarodnemu vprašalniku za mednarodno raziskavo o bralni pismenosti (Elley, Gradišar, Lapajne, 1995) za vodstva šol v Sloveniji dodali vprašanje, kdo opravlja dela in naloge v šolski knjižnici.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani