Korpus bibliotekarstva
Perko, Lenka: POMEN KNJIŽNIČARJEV ZA RAZVOJ IN POSPEŠEVANJE DELA MLADIH RAZISKOVALCEV. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 201-215, poved 13 v sobesedilu:
Marsikdo bi imel ob tem pomisleke, ker meni, da za to ni zanimanja, da to nima smisla. V dokaz, daje to še kako potrebno, navajam nekaj mnenj mladih raziskovalcev, njihovih staršev, kakor tudi mentorjev, ki ugotavljajo, da je raziskovalno delo mladih: - možnost za uresničevanje lastnih idej, predlogov, ugotovitev, pomislekov, dvomov, veliko dodatnega znanja; - to je oblika drugačne vsebine dela kot je šolski program, študijski program, redno delo zaposlenih; - nudi možnost za seznanjanje z metodologijo znanstvenega in raziskovalnega dela, seznanjanje z eksperimentalnim in terenskim delom, poglabljanje v teorijo, različno terminologijo, seznanjanje z dosežki na določenem področju, kakor tudi njihovo preverjanje in vrednotenje; - tak način dela nudi samostojno, kreativno, inovativno, samoiniciativno... delo; - daje možnost za spoznavanje kvalitete, samokontrole, kritike, pohvale...; - nauči sprejemanja drugačnosti, posebnosti, različnosti, izmenjave izkušenj in
ob tem utrjevanja znanja tujih jezikov; - pomaga najti prave cilje in smernice za nadaljnjo življenjsko pot oziroma odločitev za bodoči poklic; - omogoča razvoj idej za iskanje boljše, drugačne in uspešnejše rešitve problemov in nalog; - kotnajpomembnejše pa je druženje z enako mislečimi, drugače mislečimi, druženje s sovrstniki, navezovanje prijateljskih vezi, skupinsko delo, osebni stiki z najbližjo okolico in delovno sredino ter spoznavanje drugih krajev, navad in podobno; Uresničevanje tovrstnih potreb poteka lahko najprej v krogu družine, šole, v različnih knjižnicah, podjetjih, inštitutih, laboratorijih, na deželi ali v mestu ali na drugih nevsakdanjih in neobičajnih mestih. Vse navedeno zagotavlja napredek in je lahko vsakodnevni spremljevalec mladega, ambicioznega in naprednega človeka. 2.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani