Korpus bibliotekarstva

Zupanič, Saša: POUČEVANJE UPORABE INFORMACIJSKIH SISTEMOV, TEMELJEČE NA POZNAVANJU MENTALNIH MODELOV UPORABNIKOV. Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 315-333, poved 175 v sobesedilu:

Praksa večine mladih raziskovalnih domen pa kaže, da je terminološka zmeda inherenten pojav otroških raziskovalnih obdobij, zato je pri takšnih domenah terminološkim razlagam običajno posvečenega več prostora. Bralcem pač ne preostane drugega, kot da se z omenjenim dejstvom sprijaznijo, pa čeprav jim lahko zgornje izvajanje izzveni kot izgubljanje v podrobnostih. Ce hočemo - vsaj v terminološkem smislu - ostati blizu avtorjem, kijih citiramo, imamo sedaj na razpolago tri izraze: metafora, analogija, konceptualni model.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA