Korpus bibliotekarstva

Ambrožič, Melita: KNJIŽNIČNA STATISTIKA. Knjižnica 41 (1997) 4, stran 5-31, poved 267 v sobesedilu:

Statistično poročanje za šolske knjižnice je (zaenkrat) ohranil Urad RS za statistiko, ki je dosedanji statistični vprašalnik v sodelovanju z republiško matično službo vsebinsko preoblikoval in ga uskladil z vprašalniki za druge vrste knjižnic. Podatki za šolske knjižnice bodo ponovno zbrani za poročevalsko leto 1996. 2.4.3 Standardizacija definicij za potrebe knjižnične statistike Primerjave so možne le, če za merjenje oz. štetje istih pojavov uporabljamo iste pojme in iste metode oz. mere. V vsaki raziskavi, v kateri uporabljamo statistične podatke, je zato ravno določitev terminologije in standardizacija definicij primarnega pomena v procesu zbiranja podatkov, saj le na ta način lahko dosežemo določeno stopnjo primerljivosti na lokalni, državni in mednarodni ravni. 21 Novljanova v prispevku o merjenju uspešnosti slovenskih splošnoizobraževalnih knjižnic opozarja na pomen takšne uporabe knjižnične statistike: "Po letu 1990 prikazuje razvojna služba poleg celostne podobe razvoja slovenskih splošnoizobraževalnih knjižnic tudi stopnje doseganja posameznih kazalcev za vsako knjižnico, zato da bi omogočila hitro primerjanje rezultatov med knjižnicami, hkrati pa so s tem knjižnice dobile močne argumente za nastopanje in uveljavljanje zahtev v svojem okolju."



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA