Korpus bibliotekarstva
Medved, Ksenija: VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK V KNJIŽNICI . Knjižnica 42 (1998) 1, stran 107-123, poved 45 v sobesedilu:
Komunikacija v vrtcu. Mi med seboj 1993, str. 22 2.1.1 Upoštevanje razvojnih značilnosti predšolskih otrok pri načrtovanju komunikacije Dober mladinski knjižničar bo najprej preučil razvojno obdobje otrok, s katerimi se bo ukvarjal. Dr. L. Marjanovič-Umek pravi, da je otrok pri programiranju vzgojnega dela lahko v prvem planu le, če dovolj dobro poznamo njegove značilnosti, kaj se z otrokom dogaja, zakaj in kako. Poznati moramo razvojne zakonitosti otrokovega razvoja, razvojne potrebe, ugotoviti stopnjo njegovega razvoja oz. zrelosti ter posebnosti v razvoju."3 Pri tem raziskovanju se lahko opiramo na številno literaturo, pa tudi na lastne izkušnje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani