Korpus bibliotekarstva

Marinko, Irena: PRIMERJALNA ANALIZA ŠTUDIJSKIH PROGRAMOV BIBLIOTEKARSTVA. Knjižnica 42 (1998) 4, stran 7-42, poved 6 v sobesedilu:

Kakovost visokošolskega študija je obravnavana s stališča akademskega osebja, po katerem je kakovostno tisto akademsko izobraževanje, ki temelji na zadovoljivem prenosu znanja, zadovoljivem študijskem okolju in ustrezni povezavi med raziskovanjem in poučevanjem (Kakovost visokega šolstva, 1994, str.ll). Teoretična analiza prikaže ključne značilnosti informacijske družbe in ugotavlja, da sodobni avtorji kakor Bopp, VVilson, Heriri in Hay, Piciga, Ingvversen itd. poudarjajo zlasti pomen informacijske pismenosti. Metodologija za empirični del raziskave je izpeljana iz primerjalnih študij s sistemskega, kurikularnega in visokošolskega stališča.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA