Korpus bibliotekarstva
Novljan, Silva: SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE KNJIŽNICE V MREŽI Z MATIČNO SLUŽBO ALI BREZ NJE?. Knjižnica 43 (1999)1, stran 5-22, poved 139 v sobesedilu:
Lani pa je državna matična služba zaposlila še svetovalca za šolske knjižnice, ki bo skrbel, da bodo knjižnice z obdelavo, ureditvijo knjižničnega gradiva, s sodelovanjem v vzajemnem katalogu ostale sestavni del knjižničnegainformacijskega sistema, predvsem pa da bodo knjižničarjiv tehnološko posodobljenih knjižnicah začeli pedagoško in knjižničarsko strokovno opravljati naloge informacijskega izobraževanja uporabnikov knjižnic. Šolska knjižnica je namreč z obveznostjo osnovne šole pri nas možnost, da se vsak prebivalec sreča s knjižnico in se je nauči, navadi uporabljati; tako izjemna je pravzaprav kot splošnoizobraževalna knjižnica, ki daje možnost, da jo vsak uporablja vse svoje življenje. Ocena razvojnih prizadevanj Če poskusimo podati grobo oceno prizadevanj državne matične službe v tem desetletju (grobo tudi zato, ker nismo navedli vseh tistih strokovnih svetovalnih del, ki so jih v okviru matičnostiopravile druge enote Narodne in univerzitetne
knjižnice) za razvoj splošnoizobraževalnih knjižnic, lahko zapišemo, da je bila tudi v tem obdobju večina prizadevanj namenjenih razvoju njihove strokovnosti in krepitvi mreže v skladu z določili standardov, pri čemer pa knjižnic zaradi njihovih nepopolnih delovnih pogojev ni vključevalav matične naloge ali pa le v obsegu, ki so ga bile pripravljene in sposobne opraviti za svoje območje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani