Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 134 v sobesedilu:

Zato moramo ugotoviti, katera znanja in spretnosti o uporabi knjižnice in njenih virov so si novinci v gimnaziji pridobili že v osnovni šoli, kar lahko storimo s pomočjo anonirnne ankete. Osnovna šola kot obvezna šola zajame vse prebivalce, ki bodo živeli v 21. stole~u, zato bi morala vse učencevsaj funkcionalno opismeniti in jim nuditi tista znanja, ki jim bodo omogočalavseŽivljenjsko učenje, saj ima osem let (v prihodnje bo imela devet let) možnosti, da učencem ta znanja sistematično predstavlja. Pri tem pa ne sme iti mimo knjižnice kot osrednjega prostora za učenje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA