Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 137 v sobesedilu:

Osnovnošolska knjižnica ima pri tem pomembno vlogo, saj lahko v učencih privzgoji navado, da bodo za zadovoljevanje svojih informacijskih potreb uporabljali knjižnice, njihovo gradivo in različne informacijske vire. Cilji programa knjižničnihinformacijskih znanj morajo biti prilagojeni ciljem šole, kajti temeljni cilj gimnazijskega izobraževanja so informacijsko pismeni dijaki, ki se bodo na začetku 21. stole~a vključili tudi v univerzitetni študij. Zato bomo dijake od 1. letnika dalje s pomočjo knjižničnih informacijskih znanj sistematično uvajali v informacijski proces, pri tem pa bodo spoznali tudi postopke poizvedovanja in raziskovanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA