Korpus bibliotekarstva

Steinbuch, Majda: INFORMACIJSKA PISMENOST IN KNJIŽNIČNA INFORMACIJSKA ZNANJA V GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 1, stran 75-106, poved 22 v sobesedilu:

Za obe testiranji smo uporabili vprašalnik. Dijaki obeh skupin so izbrali tudi teme za referate pri posameznih predmetih, s tem da smo dijake eksperimentalne skupine pri tem vodili in jim dali za izdelavo pisnega izdelka navodila, dijaki kontrolne skupine pa so delali sami, brez navodil, tako kot so bili navajeni do srednje šole. 1 Kurikularno prenovo slovenskega šolstvo Zaradi novega pojmovanja znanja in novih dognanj kognitivne psihologije, predvsem pa zaradi informacijske dobe, v kateri živimo, in aktivne vloge posameznika v tej družbi, moramo spremeniti izobraževalni sistem, da bodo ljudje pripravljeni na poklicno in zasebno življenje v informacijsko zelo zahtevnem 21. stoletju. Vsebinska prenova izobraževanja je za socialni in ekonomski razvoj Slovenije zelo pomembna.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA