Korpus bibliotekarstva
Bon, Milena: VLOGA BIBLIOTEKARJA PRI RAZISKOVALNEM DELU V ŠOLI. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 213-223, poved 47 v sobesedilu:
Dijaki v srednji šoli nadgrajujejo knjižnična informacijska znanja, pridobljena v osnovni šoli. S knj ižničarjevim predhodnim preverjanjem znanja spoznavajo nova znanja in poglabljajo že znane vsebine. 3. 2 Splošni cilji knjižničnih informacijskih znanj Dijaki sprejemajo, doživljajo in razumevajo informacijska znanja kot funkcionalne spretnosti, bistvene za aktivno, racionalno pridobivanje kvalitet- 1 Knjižnična informacijska znanja in opredelitev le teh sta dokumenta online, povzeta z interneta, na spletni strani MŠŠ. URL naslov je naveden pri uporabljenih virih. nega znanja ter razvijanja sposobnosti in spretnosti na različnihpodročjihza vseživljenjsko in samostojno učenje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani